دوره 4، شماره 13، تابستان 1400
2. تجزیه و تحلیل چندسطحی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان
صفحه 31-65
مریم اخوان؛ احسان خواجه علی
3. مدلسازی اثر دانش فرآیندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی
صفحه 67-94
آمنه خدیور؛ الهه تقی زاده
4. ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل
صفحه 95-127
حمید حاجی ملا میرزایی؛ مسعود حفیظ کاشانی
5. عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراکدانش: مرور نظاممند یک دهه پژوهش در دو پایگاه اطلاعاتی فارسی
صفحه 129-185
فرشاد پرهام نیا
6. مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه
صفحه 187-219
سلیمان شفیعی؛ رامین خادمی؛ اردوان حریری